Subject: 13190 km 2,875 Metsa tee projekt
From: "Triinu Kooskora Roadplan" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Sep 2024 14:44:44 +0300

Tere!

Oleme teinud korrektuurid põhiprojektis „Metsa tee teed ja tehnovõrgud“
(Roadplan OÜ töö nr 22027) ning esitame kooskõlastamiseks korrigeeritud
projektlahenduse.

Projektlahendus on võimalik alla laadida lingilt:
<https://estroadplan.sharepoint.com/:u:/s/22027ToomajaSepaojaDPteedjatehno
vrgud/EavWNBiNeF1FsQJm94tkH0gBG83gkP-TlNs6J6Wvk2FuGA?e=s08YGO>
22027_PP_Metsa tee.zip

Palume Transpordiameti kooskõlastust projektlahendusele.

Lugupidamisega

Triinu Kooskora
Projektijuht

+372 5289315 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.